کسی مثل تو ای دوست..

جمع دانشجویی بینالود(خاطرات من در بینالود2)

دانشجویان امروز بینالود مدیران فردا

کسی مثل تو ای دوست..

 

کسی بی خبر آمد...مرا دست خودم داد...کسی مثل خودم غم...کسی مثل خودم شاد....

کسی مثل پرستو...در اندیشه پرواز...کسی بسته و آزاد...اسیر قفسی باز...

کسی خنده،کسی غم...کسی شادی و ماتم...کسی ساده،کسی صاف...کسی در بر و مرحم...

کسی پر ز ترانه...کسی مثل خودم لال...کسی سرخ و رسیده...کسی سبز و کسی کال...

کسی مثل تو ای دوست...مرا یک شبه رویاند...کسی مرثیه آورد...برای دل من خواند...

من از خواب پریدم...شدم یک غزل زرد...و یک شاعر غمگین...مرا زمزمه میکرد.........( mojtaba molavi)



نظرات شما عزیزان:

افسانه
ساعت16:43---4 تير 1394
ادم الکی که شاعر نمیشه مثل آقای مولوی ادم باید عاشق باشه ....مثل آقای مولوی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ سه شنبه 24 بهمن 1391برچسب:, ] [ 8:55 ] [ زینب ] [ ]
مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه