لطيفه هاي مديريتي1

جمع دانشجویی بینالود(خاطرات من در بینالود2)

دانشجویان امروز بینالود مدیران فردا

لطيفه هاي مديريتي1

نگرش ژاپني ها و ما به كار

ژاپني ها:

اگر يك نفر مي تواند كاري را انجام دهد، تو هم مي تواني آن را انجام دهي.

اگر هيچ كس نمي تواند كاري را انجام دهد، تو بايد آن را انجام دهي.

 

ايراني ها:

اگر كسي مي تواند كاري را انجام دهد، اجازه بده آن را انجام دهد.

اگر كسي نمي تواند كاري را انجام دهد، چرا ما وقتمان را براي آن تلف كنيم؟!



نظرات شما عزیزان:

حسین
ساعت10:54---14 آذر 1392
ببخشید هر کاری کردم نتوستم وبلاگت رو به پیوندهام اضافه کنم...

این بلاگفا خاک برسری فکر کنم نمیزاره لوکس بلاگ رو اضافه کنم...



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ دو شنبه 25 شهريور 1392برچسب:فرار از كار ؛ علاقه به كار ؛ تنبلي ؛ فرار از مسئوليت ؛ احساس مسئوليت, ] [ 16:32 ] [ زینب ] [ ]
مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه